måndag, mars 26, 2012

Idag känns det...


...som att jag kommer att vara förkyld imorgon :-( Huvudvärk och trötthet. Är det sommartiden och en timme mindre som spökar eller är det (ytterligare) en förkylning på g? Ok, dålig timing isf men bättre nu än snart (Rotterdam maraton 15 april!). Denna gång kör jag motsatt taktik mot sist och vilar ut denna eventuella förkylning istället för att passa på att träna idag utifall jag inte kan imorgon. 
För jag ska nämligen träna imorgon vilket som. Kanske skippar jag Coopertestet med NocOut, men jag kommer absolut att ta mig till orienteringen med LOK. Mitt liv skulle ju kunna hänga på det under BAMM (även om, har jag nu insett, det är rätt så stor skillnad på fjällkartor och orienteringskartor. Så som att på orienteringskartor är skog vit. På fjällkartor är vitt kalfjäll. Liten skillnad där! Sedan var det något med olika skalor, men det kan väl inte vara så noga ;-P )



2 kommentarer:

C sa...

Åh, hoppas du slipper! Krya på dig! :)

Jonna sa...

Krya på dig nu! Inte träna till vilket pris som helst heller ;)