tisdag, december 25, 2012

Jul å Jogg

Mat, mat, mat! Längtar lite efter att bli hungrig samtidigt som jag gör mitt bästa för att inte bli det... Många kramar, alldeles för många klappar (är jag så snäll?) och kärlek! Vilken enorm tur jag har som har nära å kära, usch så ensamt det måste vara för de som inga har dagar som denna. Mina tankar går till dem.

Jag har dock även hunnit springa lite, skönt med energi ut och inte bara energi in... På julbordet för en vegetarian finns bland annat denna goda paj med grönkål, rödlök, chèvre och valnötter!

Go jul alla!

1 kommentar:

Unknown sa...

åh jag åt en liknande paj på julafton, fantastiskt god!

har verkligen ansträngt mig för att vara hungrig när det vankats middag, det ger ju maten en extra krydda om man lyckas vara lite hungrig... svårt dock!