tisdag, februari 05, 2013

Avbrott

2x avbrott.

Igår var det ridning igen! Jag fick rida vackra Itano. Men vi hann knappt komma igång förrän strömmen gick. Hela området där stallet ligger var kolsvart. Snopet, men vi fick således avbryta! Tråkigt.

Idag tänkte jag springa 2mil innan jobbet (tänkte börja vid 11 då jag jobbar kväll) och jag började med 12km själv. Då det snöat så sprang jag bara på hårdsaltade gångbanor. Härligt pigga ben (älska nya skorna!!!)! När jag kom hem tog jag med mig Max för 8km till. Men Max och jag kom bara 4km innan Max började halta! Att gå hem skulle innebära att vi båda blev kalla, dessutom skulle jag missa bankmötet och Max skulle ha ont. Jag tog mig därför till ett närliggande dagis och lånade telefonen för att ringa taxi.

Någon/något verkar sätta krokben för mig just nu... Nog för att även detta ska vara en lugn vecka (ska göra fystester på söndag!) men nästa pass vill jag gärna göra klart!

Stackars söta Max:

4 kommentarer:

Unknown sa...

men nej, vad tråkigt, stackars Max!

Grymt skoj att du tagit upp ridningen! Ett framtidsprojekt att skaka igång de gamla kunskaperna...

Daniel sa...

Stackars Max! Krya på!!!

Frida Lundqvist sa...

Hejsan, jag försöker hitta din mail men lyckas inte. Snälla maila mig på frida.lundqvist(@)laplandresorts.se
Det gäller ditt BAMM-inlägg :).

Hälsningar Frida

Unknown sa...

har börjat tveka om Vasan senaste veckorna, känner inte riktigt peppen eller glädjen...