söndag, mars 05, 2006

Va?! Packa? Vad ska jag ta med mig!? *Panik*

Jag har lite resfeber och absolut ingen aning om vad jag ska ha med mig/på mig!! Vi åker till STHLM i morgon runt 16 sen ska vi äta där med några kompisar innan vi ska sova till den okristliga timmen 03.30 ungefär. Sen flyga i 16dryga timmar... Men det ska bli skönt med miljöombyte, oavsett väder och flygtid osv.

Idag träffade vi Zeppelin och hans Husse och Matte. De leker verkligen kanonbra ihop de små liven. Max och Z alltså, inte Max och Z:s husse/matte. Sen följde de med hem hit på fika, riktigt bra fika tror jag, ängnade nämligen en stor del av nätterna då jag jobbade att provsmaka fram de bästa kakorna att köpa med hem ;-)

Bäst idag (från www.curacao.com): Even though it’s not common use, nor accepted everywhere, you may see European visitors sunbathing topless.



Yes they will, they will... ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Karin kom hem för ja längtar efter dig! Ja det gör ja faktiskt, och det har typ gått...2 dagar eller nåt. Sitter mest å tentapluggar å det är fruktansvärt, vet inte hur ja ska klara det här.
Har oxå bokat en resa...inte riktigt curaso, men nästan....tyskland, hihi.
P & K!!