lördag, januari 08, 2011

Mission accomplished.

Målet för helgen var att köra två långpass två dagar efter varandra. Inga superlånga pass men ca tre mil. Gånger två alltså. Träna uthållighet och pannben.

Så. Igår tog jag tåget till Kolmården och sprang hem via vackra Glottern och backiga (backiga!) Åby. Tre mil på pricken. Strålande sol och vacker omgivning. Skavsår från h**vettet.

Idag sprang jag med Ida. Sämre väder men skönt med sällskap. Var hemma efter 27km så jag tog en extra runda för att få 30km precis. Skavsåren kändes rätt bra även idag.

Mission accomplished: två dagar två pass, totalt 60km.

5 kommentarer:

Daniel sa...

Låter grymt och dessutom med skavet från första passet. Skav är ett riktigt skit!
Bra jobbat!

Carina sa...

Håller med. Skav är skit!!

Bra med back to back pass!! Två tremilare är riktigt bra!! Så himla smart det där är att ge sig iväg lång bort och springa hemåt. Det ska jag göra lite oftare!! Bra med påminnelsen!

Anna å Mackan sa...

Du är grym Karin!

LOPARJANNE sa...

Imponerande att köra två 30km på två dagar... Bockar för väl utfört uppdrag som de skulle ha sagt i Sverige ;)

Håller med om ordet Grym i samma mening som Karin!

Matilda sa...

GRYMT!
Inga dåliga pass du kör, som ovan löpare tycker jag att 1-2mil är mer än tillräckligt. Men du... all beundran till dig!