söndag, januari 06, 2013

Inte som man tänkt sig

Denna vecka har jag tränat 1 1/2 tim MER än en normalvecka, och sprungit längre på en vecka (och vid samma tillfälle!) sedan i oktober. Inget konstigt med det egentligen, jag har varit ledig och är bra i benet. Men jag var även sjuk två dagar och min vilodag var inte densamma som någon av de dagarna... Ibland blir det inte som man tänkt sig helt enkelt! Jag vill dock passa på att tydliggöra att jag egentligen inte tycker att det är ok att träna när man är sjuk! Men den här gången blev det helt enkelt fel. Imorgon jobb, puh, hoppas jag inte glömt hur man gör!!!

P.S. Vet ni, det har blivit 20minuter LJUSARE sedan årets mörkaste dag!!!!

1 kommentar:

Åsa Persson sa...

Jag vet!! Jag har full koll på hur många minuter/dag som det blir ljusare =)

Jag gillar inte vintermörker men är inte rädd för att springa i mörker! Tycker dock det är lite drygt med pannlampa i skogen när det är riktigt halt. Och jag skulle aldrig våga springa med hunden lös i skogen i mörker. han är jag rädd om =)